Welkom bij Office Helden!
Kan uw kantoor of administratie wel een steuntje in de rug of zelfs een redder in nood gebruiken? Laat het los, want Office Helden schiet te hulp! Wij zorgen ervoor dat u weer tijd heeft voor ondernemen, familie, hobby’s en meer. U verkrijgt en/of behoudt inzicht en orde in de gang van zaken op kantoor, waardoor u weer tijd en energie over heeft om in andere werkzaamheden te steken. Dit alles tegen betaalbare tarieven; ambitieuze ondernemers moeten nu eenmaal de ruimte hebben om te groeien! Lees meer



Diensten
Taken die wij het meest voor onze klanten verzorgen zijn: personal assistancy, het inboeken van de financiële administratie/boekhouding, het digitaliseren van data en documenten, en het voeren van projectadministraties. Natuurlijk zijn er nog véél meer mogelijkheden. Staat uw hulpvraag er niet bij? Geen nood! Wij zoeken samen met u naar de antwoorden op al uw vragen.
Neem snel contact op, zodat we samen uw administratie naar een hoger plan kunnen tillen.
Office Helden doen hun naam eer aan: ze zijn super-flexibel, denken prima mee en de uiteindelijke kosten zijn mega-transparant. Echt een uitkomst voor een klein bedrijf zoals het onze.
Office Helden verzorgt voor onze diverse ondernemingen de administratie. Periodieke verwerking op een snelle en adequate manier. Doordat Office Helden vanaf afstand de meeste werkzaamheden kan verrichten blijft onze administratie volledig up-to-date.