Diensten

Terug naar focussen op de kern van je bedrijf en meer energie over voor wat je écht graag doet. Wij zorgen met passie en grote zorgvuldigheid voor je administratie en – niet geheel onbelangrijk – besparen je kosten en tijd!

Boekhouding, belastingaangiftes en debiteurenbeheer

Personal Assistancy

Digitaliseren processen, data en documenten

Projectadministratie en -coördinatie

icon_OfficeManagement

Boekhouding, belastingaangiftes en debiteurenbeheer

Office Helden neemt het volledige takenpakket uit handen als het gaat om het verwerken van je boekhouding. Jaarlijks, eens per kwartaal, maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks; Wij boeken de facturen, afschriften en andere financiële documenten in (zoveel als mogelijk geautomatiseerd). We verzorgen je belastingaangiftes zoals de aangifte omzetbelasting en de aangifte inkomstenbelasting. Desgewenst is de boekhouding volledig toegankelijk voor jou om écht de cijfers in te kunnen duiken. Wil je liever enkel sturen vanuit een ‘plat’ overzicht? Ieder kwartaal ontvang je niet alleen je aangifte omzetbelasting, maar ook de balans en winst- en verliesrekening.

Om je nog meer tijd en energie te besparen, kunnen wij het debiteurenbeheer eveneens verzorgen. Doordat we frequent met de verwerking van je boekhouding bezig zijn, hebben we actueel inzicht in de openstaande posten. Via onze pakketten kunnen wij je klanten digitaal herinneren aan de te betalen posten. Laat de betaling langer op zich wachten? Dan kunnen we telefonisch contact opnemen en tot betalingsafspraken komen.

Zelf werken wij met Exact Online en Snelstart. Daar gaat onze voorkeur dan ook naar uit. Blijf je liever je huidige, eigen licentie gebruiken? Wij hebben ervaring met diverse software waaronder King (eventueel Online), Queen, AccountView, Twinfield, Boekhouden Totaal, FinPak, SAP, Acumulus, e-Boekhouden, Moneybird en Liac.*

Blijf je graag met je huidige accountant of boekhouder werken en wil je enkel de verwerking van facturen en mutaties uitbesteden? Dan staan we natuurlijk ook voor je klaar! Wij boeken in, zoveel als mogelijk geautomatiseerd, en om de kwaliteit constant te verbeteren, streven wij naar een optimaal contact met je accountant en staan wij er als vanzelfsprekend voor open om de administratie gezamenlijk door te spreken.

Kortom, wij staan voor een frisse, nauwkeurige aanpak die past bij de specifieke behoeftes van jouw bedrijf. Afhankelijk van je behoeften, stemmen wij af op wat nodig is!

Voor meer informatie over de verwerking van je boekhouding, het indienen van je belastingaangiftes en ondersteuning bij debiteurenbeheer kun je contact met ons opnemen.

* Alle rechten van de boekhoudsystemen die wij vermelden, zijn voorbehouden aan de betreffende softwarebedrijven.

icon_OfficeManagement

Personal Assistancy

Druk, drukker, drukst. Als ambitieuze ondernemer komt er nu eenmaal veel op je bordje terecht, ook die kleinere ondersteunende taken die je het liefst zo lang mogelijk zou laten liggen. Dat hoeft niet meer! Wij bieden volledige ondersteuning en nemen alle taken van je over die eigenlijk vooral in de weg liggen, waardoor je je weer kunt focussen op kernzaken.

Wij garanderen een persoonlijke en snelle service, waardoor je geen vaste medewerker hoeft aan te stellen. Personal Assistancy is een efficiënte oplossing, waarbij we hulp bieden waar, zolang en wanneer je het wilt; van eenmalig tien minuten tot dagelijks structurele ondersteuning. Office Helden is je assistent op afstand. Zakelijke trip boeken, kaartje sturen, datatypen, PowerPoint samenstellen, visitekaartjes verwerken, factureren, teksten in Word verwerken, notuleren terwijl je in de auto zit, gegevens in Excel of één van jouw systemen zetten? Dit zijn maar een aantal voorbeelden van de vele werkzaamheden die wij voor je kunnen uitvoeren.

Voor meer informatie over personal assistancy kun je contact met ons opnemen.

icon_OfficeManagement

Digitaliseren processen, data en documenten

Overal ordners vol papierwerk, stapels op je bureau en kasten vol papieren administratie waar je nooit meer naar omkijkt. En als je het dan tóch nodig blijkt te hebben, krijg je niet gevonden wat je zoekt. Het zoeken naar gegevens en documenten in een papieren administratie kost meestal veel tijd, zelfs in een zeer geordende omgeving en ordners met structuur.

Je fysieke administratie digitaliseren is de oplossing. Denk onder andere aan het digitaliseren van uw financiële administratie en personeelsdossiers. Daarmee vergroten wij niet alleen de vindbaarheid van gegevens en documenten; het is tevens een duurzame oplossing, draagt bij aan effectief en efficiënt werken, en maakt de administratie toegankelijker. Daarvoor hebben wij eigen mobiele scanapparatuur alsook apparatuur op ons kantoor, waardoor wij zowel op locatie als op ons hoofdkantoor zouden kunnen digitaliseren. En niet te vergeten: waar nodig kunnen wij dit na het digitaliseringstraject ook beheren op afstand of op locatie.

Met de overstap naar digitaal werken en archiveren, hangt het inrichten en beheren van die nieuwe processen nauw samen. Wanneer wij onze diensten aanbieden maakt de implementatie van deze processen onlosmakelijk deel uit van onze service.

Ook je volledige administratie digitaliseren? Neem snel contact met ons op!

icon_OfficeManagement

Projectadministratie en -coördinatie

Je hebt een project binnen je organisatie of draait met jouw bedrijf projecten voor anderen. Daar komt een projectadministratie bij kijken. Het ene project kent meer administratieve werkzaamheden dan het andere, maar dat het vaak een bijzaak is die vooral vertraging voor de inhoud kan opleveren is een feit. Desondanks moet deze administratie in de meeste gevallen zeer actueel zijn om de kwaliteit van je project te kunnen garanderen.

Wij verzorgen je projectadministratie en –coördinatie, waaronder planningen, mailverkeer, het versturen van documenten, alsook de communicatie met klanten en betrokken relaties. In de meeste gevallen kunnen wij dit op afstand voor je invullen, maar als het nodig is komen wij natuurlijk op locatie. De mogelijkheden zijn enorm!

Voor meer informatie over assistentie bij je project(en) kun je contact met ons opnemen.

Meer weten?